سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه عسل رویایی



زمان مناسب:

بعضی از عروس و داماد ها تصور می کنند، ماه عسل باید دقیقا همان شب عروسی آغاز شود. یعنی شبیه فیلم های سینمایی، عروس و داماد در میان هیاهوی مهمانان و با همان لباس عروسی به دل جاده بزنند و ماه عسل شان را شروع کنند.
خب این تصور، یک تصور اشتباه است. چرا که شب عروسی، با تمام خستگی هایی که به شما تحمیل می کند، باعث می شود روحیه ی شاد و سرزنده ای برای این سفر نداشته باشید. بهتر است، بعد از مراسم نفس گیر عروسی، چند روزی به خودتان استراحت بدهید. چند روز یا چند هفته بعد از عروسی بهترین زمان برای آغاز ماه عسل است.

مقصد مناسب:

مردم همواره تلاش می کنند با تحقیق و پرس و جو بهترین مقصد را برای سفرهایشان انتخاب کنند. مقصد مناسب از دید افراد مختلف می تواند فاکتور های متفاوتی داشته باشد. عده ای طرفداری سرسبزی و طبیعت بکر هستند، عده ای از هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید لوکس لذت می برند و عده ای طرفدار تاریخ هستند و ترجیح می دهند در دل تاریخ سفر خود را تجربه کنند.
شما هم باید با توجه به ذائقه های فردی تان و با مشورت هایی که با یکدیگر می کنید و نیز با توجه به شرایط آب و هوایی و فصلی که در آن می خواهید به ماه عسل بروید، مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.
سفرهای دریایی به جزایر جنوبی و شمالی می تواند تجربه ی دلچسبی باشد. دریا با آرامش بی حد و حصر خودش، می تواند یک مقصد رمانتیک برای ماه عسل شما به شمار بیاید.
سفر در دل جنگل ها، رازآلودی و سکوت جنگل، محیطی مناسب برای صحبت های عاشقانه برایتان فراهم می کند.
سفر به شهر های تاریخی و غرق شدن در هزارتوی تاریخ، ثبت لحظه های ناب، احساس نزدیکی با نیاکان و لذت بردن از معماری و هنر گذشتگان، جلوه ی باشکوهی به ماه عسل تان خواهد بخشید.
یک سفر زیارتی، سبک شدن دل ، آرامش معنوی، روحیه ی مضاعف و یک دعای جانانه برای تضمین خوشبختی را در پی دارد.

بودجه ی مناسب:

درست است که بعد از هزینه های سرسام آور عروسی، ممکن است از نظر مالی کمی دچار مضیقه و تنگنا شده باشید، اما سعی کنید در سفر ماه عسل تان تا حد ممکن خوب هزینه کنید. از خرج های اضافه کم کنید، اما جایی که لازم است برای تفریح و لذت خودتان هزینه کنید، حتما دست و دل باز باشید. لازم نیست برای خرید کردن وقت و هزینه ی زیادی صرف کنید. چرا که دیگران توقع سوغاتی از شما ندارند. اما سعی کنید، رستوران های خوب، تفرجگاه های خوب، مراکز تفریحی خوب را حتما امتحان کنید.

همراه مناسب:

سعی کنید در ماه عسل همراه خوبی باشید. بیشتر از آن چیزی که در توان دارید، برای شادی همسرتان هزینه کنید. محبت و عاطفه در طول سفر ماه عسل، چیزی است که هرگز از یاد هیچ کدام تان پاک نخواهد شد. در تمام تصمیم گیری ها مشورت کنید، سعی کنید تک رو نباشید. در صدد غافل گیر کردنش باشید. لحظه هایی را برایش بسازید، که رویایی ترین سفر زندگی اش رقم بخورد. عشق بازی و ساختن لحظه های رمانتیک، اصلا کار دشواری نیست. کافی است از ته دل بخواهید که شریک زندگی تان را خوشحال کنید.

ایده های مناسب:

قدم زدن در کنار شن های ساحل، خوابیدن در دل یک جنگل بکر، ماهیگیری لب دریا، کوهنوردی، کویرگردی، رفتن به دل اماکن تاریخی، یک زیارت دلچسب، تجربه ی ناشناخته ها، خلق شگفتی ها، لذت های هیجان انگیز، همگی می توانند یک ایده ی خوب، برای ساختن یک سفر ماه عسل باشند. اگر طرفدار هیجان باشد حتما از این ایده ها در سفرتان بهره خواهید گرفت.